Data Privacy Notices

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ www.frogmobile.gr (Data Privacy Notice)

 

Ο Όμιλος ΟΤΕ θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και τηρεί την αρχή της διαφάνειας αναφορικά με την επεξεργασία τους. Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε γενικά σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από τον ΟΤΕ παρακαλούμε διαβάστε το κείμενο της Γενικής Ενημέρωσης αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice),  που μπορείτε να το βρείτε εδώ.


Με το παρόν κείμενο επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ειδικά αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων κατά την χρήση  της ιστοσελίδας www.frogmobile.gr (εφεξής η Ιστοσελίδα).

 

1.    Ποια είναι η ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα;


Υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι η εταιρεία OTE - ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε. ("OTE"), με έδρα το Μαρούσι Αττικής (Λεωφ. Κηφισίας αρ.99) με τηλέφωνο επικοινωνίας 13888 για οικιακούς πελάτες ή 13818 για εταιρικούς πελάτες.

 

2.    Με ποιον μπορείτε να επικοινωνείτε για θέματα που αφορούν την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;


Για ενημέρωση σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών στο 13888 ή την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών στο 13818 ή ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.OTE.gr/contact_us. 

 

3.    Ποιες κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε και για ποιο σκοπό;


Η Ιστοσελίδα προσφέρει στους χρήστες υπηρεσίες  απόκτησης προγράμματος Frog και ενημέρωση σχετικά με τις προσφερόμενες Υπηρεσίες (εφεξής αναφερόμενες ως οι Υπηρεσίες).

 

Μέσω της Ιστοσελίδας συλλέγουμε ή/και επεξεργαζόμαστε:

 

(i) Δεδομένα που είναι απαραίτητα για την παροχή των Υπηρεσιών μέσω της Ιστοσελίδας (Νομική βάση επεξεργασίας: εκτέλεση σύμβασης, άρθρο 6 παρ. 1β του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (εφεξής ΓΚΠΔ). 
Ειδικότερα:

 

Δεδομένα που συμπληρώνετε στην αίτηση για νέα σύνδεση και συγκεκριμένα: Ονοματεπώνυμο, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας, ονοματεπώνυμο πατέρα, αριθμός εγγράφου ταυτοπροσωπίας, ημερομηνία και χώρα γέννησης, διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση αποστολής πακέτου SIM, ποσό ανανέωσης. 

 

Δεδομένα που συμπληρώνετε στην αίτηση φορητότητας και συγκεκριμένα: Ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητής τηλεφωνίας και εταιρία κινητής τηλεφωνίας, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας, αριθμός εγγράφου ταυτοπροσωπίας, ημερομηνία και χώρα γέννησης, ΔΥΟ, ΑΦΜ, διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση αποστολής πακέτου SIM, ποσό ανανέωσης. 

 

(ii). Δεδομένα που συλλέγουμε μετά τη ρητή σας συγκατάθεση (Νομική βάση επεξεργασίας: συγκατάθεση, άρθρο 6 παρ. 1α του ΓΚΠΔ):

 

•    Δεδομένα που προκύπτουν από τη χρήση των συντομεύσεων προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Twitter, Instagram και τον διαδικτυακό τόπο αναπαραγωγής video Youtube. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις συντομεύσεις αυτές για να συστήσετε τα προϊόντα μας στους φίλους σας. 

 

4.    Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;


Ο ΟΤΕ διατηρεί τα προσωπικά σας δεδομένα, όπως αυτά αναφέρονται στην ανωτέρω παράγραφο 3 για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργή η σύνδεσή σας καρτοκινητής τηλεφωνίας ΟΤΕ και για χρονικό διάστημα 14 μηνών από την απενεργοποίηση της σύνδεσης Frog.

 

Αναλυτικότερες πληροφορίες αναφορικά με την διατήρηση των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείς να βρεις εδώ.

 

5.    Ο ΟΤΕ θα επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα και για άλλους σκοπούς;


Ο ΟΤΕ δεν θα επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα για άλλους σκοπούς πέρα από αυτούς που αναφέρονται παραπάνω. Σε περίπτωση που ο ΟΤΕ επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τα προσωπικά σας στοιχεία για άλλους σκοπούς, θα το κάνει μόνον αφού σας ενημερώσει σχετικά και λάβει την ρητή σας συγκατάθεση.

 

6.    Ποιοι είναι οι αποδέκτες και για ποιο σκοπό τους διαβιβάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα;


Αποδέκτες των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να είναι:


•    Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μέσω των οποίων πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων ή/ και υπηρεσιών.

 

•    Τρίτες εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε για την υλοποίηση του site:


        o    η εταιρεία BOLD OGILVY Α.Ε. η οποία  εδρεύει στην εδρεύει στο Γέρακα Αττικής (Ημαθίας 10).


Στις περιπτώσεις αυτές,  οι τρίτες αυτές εταιρίες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είναι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό του ΟΤΕ, δηλαδή συνεργάτες ΟΤΕ, οι οποίοι αναλαμβάνουν την εκτέλεση ενός συγκεκριμένου έργου ακολουθώντας τις οδηγίες μας και εφαρμόζοντας τις αυστηρές διαδικασίες του Ομίλου ΟΤΕ αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ΟΤΕ εξακολουθεί να έχει την ευθύνη αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. 


Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για τους ανωτέρω σκοπούς από τους συνεργάτες μας πραγματοποιείται κυρίως εντός Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε). Σε περίπτωση που συνεργαστούμε με εταιρίες εκτός Ε.Ε, αυτές θα επεξεργαστούν τα δεδομένα σας, μόνο μετά από εντολή μας και σε περίπτωση που υπάρχει απόφαση επάρκειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή εάν συμφωνηθούν οι κατάλληλες ρήτρες που διασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.


Πέραν  της εταιρείας BOLD OGILVY Α.Ε. και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, ο ΟΤΕ δεν επεξεργάζεται και δεν δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η κοινοποίηση /διαβίβαση τους επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

 

7.    Ποια είναι τα δικαιώματα σας ως χρήστη της Υπηρεσίας, σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων;


Τα δικαιώματα που μπορείτε να ασκήσετε περιλαμβάνουν:


Δικαίωμα πρόσβασης: Έχετε το δικαίωμα να λάβετε ενημέρωση σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα σας που επεξεργαζόμαστε (π.χ. τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους τύπους δεδομένων, τους αποδέκτες στους οποίους κοινοποιούνται, το χρονικό διάστημα για το οποίο διατηρούνται) και να σας χορηγήσουμε αντίγραφα αυτών.


Δικαίωμα διόρθωσης: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση των δεδομένων σας (π.χ. διόρθωση της διεύθυνσης, στοιχείων επικοινωνίας, αριθμού ταυτότητας).


Δικαίωμα διαγραφής: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων σε περίπτωση που αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους υποβλήθηκαν σε επεξεργασία ή σε περίπτωση που ανακαλέσατε τη συγκατάθεση με βάση την οποία τα συλλέξαμε και επεξεργαστήκαμε. 


Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας για συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. δεν θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις στο email για λόγους marketing).


Δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων: Έχετε το δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα που έχετε παράσχει στην εταιρεία, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο που να έχει και αναγνώσιμη μορφή (π.χ. παραλαβή δεδομένων που υπάρχουν στο Cloud).


Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις περιπτώσεις που δεν επιθυμείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.


Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να:
•   στείλετε e-mail στο customerprivacy@OTE.gr, ή
•   fax στο 2102511888 ή 
•   επιστολή στη διεύθυνση Εξυπηρέτηση Πελατών ΟΤΕ, Λ. Κηφισίας 99, 15124, Μαρούσι με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων»

αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό σύνδεσης του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου σας.


Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήσαμε επαρκώς το αίτημά σας και θίγεται κατά οποιονδήποτε τρόπο η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής.


Ο ΟΤΕ θα απαντήσει δωρεάν στα αιτήματά σας χωρίς καθυστέρηση εντός ενός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ενδέχεται η προθεσμία αυτή να παραταθεί για δύο (2) μήνες εάν αυτό απαιτείται λόγω της πολυπλοκότητας του αιτήματός σας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε για την εν λόγω παράταση και για τον λόγο της καθυστέρησης.


Εάν κρίνουμε ότι το αίτημά σας είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε την καταβολή εύλογου τέλους για την ικανοποίησή του λαμβάνοντος υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την εκτέλεσή του ή ακόμα και να αρνηθούμε να δώσουμε συνέχεια στο αίτημά σας.
 
8.    Τι είδους μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;


Ο ΟΤΕ λαμβάνει κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας.


Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το θέμα αυτό μπορείτε να δείτε στη Γενική Ενημέρωση αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice). 

 

Η τελευταία τροποποίηση έγινε στις 04/01/2024.