FAQS Frog SIM Card

1.    Μπορώ να αποκτήσω νέο καρτοκινητό  FROG χωρίς να πάω σε κατάστημα COSMOTE/ ΓΕΡΜΑΝΟΣ; 
Εύκολα! Στην ενότητα «Παραγγελία SIM» διάλεξε «Απόκτησε νέο αριθμό», ακολούθησε τα βήματα και σύντομα θα λάβεις τη νέα κάρτα SIM. Η ενεργοποίησή της γίνεται εύκολα στο FROG app με την ταυτότητά σου (ή κάποιο άλλο έγγραφο ταυτοποίησης) και μια selfie! Η υπογραφή των απαραίτητων εγγράφων γίνεται ηλεκτρονικά και η ενεργοποίηση του καρτοκινητού σου ολοκληρώνεται σε λίγα λεπτά 
 
2.    Μπορώ να κρατήσω τον αριθμό που έχω σε άλλον πάροχο παίρνοντας καρτοκινητό FROG; 
Ναι μπορείς, αρκεί ο αριθμός να είναι στο όνομά σου! Στην ενότητα «Παραγγελία SIM» επίλεξε «Κράτησε τον αριθμό που έχεις ήδη σε άλλο πάροχο», ακολούθησε τα βήματα και σύντομα θα λάβεις τη νέα κάρτα SIM. Η ενεργοποίησή της γίνεται στο FROG app με την ταυτότητά σου (ή κάποιο άλλο έγγραφο ταυτοποίησης) και μια selfie! Αφού υπογράψεις ηλεκτρονικά τα απαραίτητα έγγραφα, θα ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς του αριθμού σου. Όταν ολοκληρωθεί, θα σε ενημερώσουμε με e-mail. 
 
3.    Έχω ήδη FROG, μπορώ να επωφεληθώ της προσφοράς ενεργοποίησης από την online παραγγελία SIM κάρτας; 
Η προσφορά ενεργοποίησης ισχύει μόνο για νέες συνδέσεις. Αν θες να την πάρεις πρέπει να ενεργοποιήσεις μια νέα FROG SIM κάρτα είτε με νέο αριθμό, είτε φέρνοντας τον αριθμό που έχεις ήδη σε κάποιον άλλο πάροχο κινητής. 
 
4.    Πόσα καρτοκινητά μπορώ να παραγγείλω online; 
Μπορείς να πάρεις μόνο ένα καρτοκινητό σε κάθε παραγγελία. Αν θέλεις περισσότερα, πρέπει να επαναλάβεις τη διαδικασία μετά την ενεργοποίηση του κάθε καρτοκινητού. Προσοχή! Δεν πρέπει να έχεις περισσότερες από 20 συνδέσεις καρτοκινητής στο όνομά σου σε όλες τις εταιρείες κινητής στην Ελλάδα. 
 
5.    Έχω σε εξέλιξη μια παραγγελία για COSMOTE NEO, μπορώ να παραγγείλω νέο καρτοκινητό; 
Ναι μπορείς, εάν είναι σε διαφορετικό όνομα. Αν θέλεις να το ενεργοποιήσεις στο ίδιο όνομα, πρέπει να ολοκληρώσεις πρώτα την παραγγελία COSMOTE NEO που είναι σε εξέλιξη. 
 
6.    Μπορώ να πάρω νέο αριθμό καρτοκινητού αν είμαι κάτω των 18 ετών; 
Όχι. Βάσει της νομοθεσίας για να κάνεις μία νέα σύνδεση στο όνομά σου πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών. 
 
7.    Γιατί χρειάζεται να προσθέσω το e-mail μου; 
Το e-mail σου χρειάζεται προκειμένου να σου στέλνουμε ενημερώσεις για την εξέλιξη της παραγγελίας σου καθώς και το αποδεικτικό της συναλλαγής σου. 
 
8.    Έχω παραγγείλει κάρτα SIM για καρτοκινητό. Πώς μπορώ να δω πού βρίσκεται η παραγγελία μου; 
Θα σου στείλουμε με e-mail τον κωδικό για την παρακολούθηση της αποστολής της κάρτας SIM από την εταιρεία courier. 

 

9.    Πότε θα παραλάβω την κάρτα SIM για το καρτοκινητό μου; 
Θα την παραλάβεις εντός 4 – 5 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία. 
 
10.    Αν το courier δεν με βρει στη διεύθυνση που έχω δηλώσει για την παραλαβή της παραγγελίας μου, τι πρέπει να κάνω; 
Θα έχει αφήσει ειδοποιητήριο για να ξέρεις από ποιο υποκατάστημα μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου. 
 
11.    Όταν πάρω την κάρτα SIM του καρτοκινητού μου, θα χρειαστεί να υπογράψω κάποια έγγραφα; 
Όχι! Η υπογραφή των απαραίτητων εγγράφων γίνεται ηλεκτρονικά κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης του καρτοκινητού σου. 
 
12.    Όταν πάρω την κάρτα SIM του καρτοκινητού μου, θα μπορώ να τη χρησιμοποιήσω αμέσως; 
Όχι, θα χρειαστεί πρώτα να την ενεργοποιήσεις μέσα από το FROG app στην ενότητα «Ενεργοποίηση SIM». Όταν ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση θα ενημερωθείς με e-mail. Αν έχεις ζητήσει μεταφορά του αριθμού σου από άλλον πάροχο, θα πρέπει πρώτα να περιμένεις μέχρι να αποσυνδεθείς από το προηγούμενο δίκτυο και μετά να βάλεις στο κινητό σου την νέα κάρτα SIM. 

 

13.    Πώς γίνεται η ενεργοποίηση της SIM κάρτας; 
Θα χρειαστείς τον φάκελο της κάρτας SIM που παρέλαβες, την ταυτότητά σου (ή κάποιο άλλο έγγραφο ταυτοποίησης) και μια selfie! Μπες στην ενότητα «Ενεργοποίηση SIM» στο FROG app και ακολούθησε τα βήματα. Μόλις ολοκληρωθεί η ενεργοποίησή της, θα ενημερωθείς με e-mail.  
 
14.    Δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την κάρτα SIM, τι να κάνω; 
Για να ενεργοποιήσεις την SIM κάρτα, μπες στην ενότητα «Ενεργοποίηση SIM» στο FROG app. Θα χρειαστεί να σκανάρεις με την κάμερα του κινητού σου το barcode που θα βρεις στον φάκελο της κάρτας SIM. Εναλλακτικά, μπορείς να πληκτρολογήσεις τον κωδικό της κάρτας SIM. Σε περίπτωση που η ενεργοποίηση δεν είναι εφικτή, θα δεις σχετικό επεξηγηματικό μήνυμα στην οθόνη σου.  
Εάν δεν ενεργοποιήσεις άμεσα την κάρτα SIM που έχεις παραλάβει, υπάρχει περίπτωση να ακυρωθεί η παραγγελία σου και να πρέπει να την επαναλάβεις. 
 
15.    Ποια έγγραφα θα χρειαστώ για να ενεργοποιήσω το καρτοκινητό μου; 
Για να ενεργοποιήσεις τον νέο σου αριθμό ή να ολοκληρώσεις τη μεταφορά του αριθμού σου στο νέο σου καρτοκινητό, θα χρειαστεί να βγάλεις μια φωτογραφία του εγγράφου ταυτοποίησής σου (ταυτότητα ή διαβατήριο) καθώς και μια selfie, που θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για τη διαδικασία ταυτοποίησης. Στην περίπτωση που προκύψει κάποιο θέμα (π.χ. το έγγραφο που ανέβασες δεν είναι ευκρινές), θα δεις σχετικό μήνυμα στην οθόνη σου που θα σε καθοδηγήσει κατάλληλα. 
 
16.    Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της ενεργοποίησης του καρτοκινητού μου; 
Θα σε ενημερώνουμε για την πορεία της με e-mail και SMS. Παράλληλα, μπορείς να ενημερωθείς για την εξέλιξη της ενεργοποίησης από την ενότητα «Αιτήματα» στο My COSMOTE, επιλέγοντας «Παραγγελίες». 
 

17.    Μπορώ να ενεργοποιήσω καρτοκινητό σε άλλα στοιχεία και όχι στο όνομά μου; 
Όχι. Η ενεργοποίηση του καρτοκινητού είναι απαραίτητο να γίνει στα προσωπικά σου στοιχεία. 
 
18.    Τι θα συμβεί αν δεν ενεργοποιήσω τη SIM του καρτοκινητού μου; 
Υπάρχει περίπτωση να παρέλθει η ημερομηνία μέχρι την οποία είναι δυνατή η ενεργοποίησή της και να πρέπει να επαναλάβεις την παραγγελία. Ειδικά, στην περίπτωση μεταφοράς του αριθμού σου από άλλον πάροχο, αν δεν προχωρήσεις τη διαδικασία ενεργοποίησης, τότε το αίτημα μεταφοράς δεν θα αποσταλεί στον πάροχό σου μέχρι να την προχωρήσεις. 
 
19.    Τι είναι η άμεση και έμμεση φορητότητα; 
Μπορείς να επιλέξεις να ενεργοποιήσεις τον αριθμό σου άμεσα μόλις παραλάβεις την κάρτα SIM (άμεση φορητότητα) ή να περιμένεις 14 ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης για να ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς του αριθμού σου στo FROG (έμμεση φορητότητα). Στο διάστημα αυτό (περίοδος υπαναχώρησης) και μέχρι την ενεργοποίηση του καρτοκινητού σου, έχεις τη δυνατότητα να ακυρώσεις το αίτημα μεταφοράς από την ενότητα «Παραγγελίες». Σε αντίθετη περίπτωση θα χάσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης. 
Προσοχή, ο αριθμός πρέπει να είναι στο όνομα σου προκειμένου να μπορέσεις να κάνεις αίτηση φορητότητας, αλλιώς αυτή θα απoρριφθεί από την Εθνική Βάση Δεδομένων Αναφοράς Φορητότητας (ΕΒΔΑΦ). 
 
20.    Μετά τη  λήξη της προσφοράς ενεργοποίησης του καρτοκινητού μου τι θα έχω; 
Μπορείς να επιλέξεις ένα από τα διαθέσιμα πακέτα που θα βρες στο FROG app . Επειδή όμως στο FROG τα δώρα και οι εκπλήξεις δεν σταματούν ποτέ, stay tuned! 
 
21.    Το κινητό μου δέχεται συγκεκριμένο τύπο κάρτας (nano SIM, micro SIM κτλ). Τι πρέπει να κάνω για να παραλάβω συμβατή κάρτα SIM με το κινητό μου; 
Η κάρτα SIM που θα παραλάβεις θα είναι 3 σε 1, δηλαδή συμβατή με όλα τα κινητά. Ανάλογα τι κάρτα SIM δέχεται το κινητό σου, αφαιρείς από το στέλεχος την αντίστοιχη κάρτα και την τοποθετείς στη συσκευή σου. 
 
22.    Υπάρχει κόστος για την παραγγελία της κάρτας SIM για το καρτοκινητό μου; 
Το κόστος της παραγγελίας σου είναι 3€. Το πακέτο σύνδεσης περιλαμβάνει την κάρτα SIM για το FROG και δώρα επικοινωνίας που ενεργοποιούνται αυτόματα με κάθε αγορά συγκεκριμένων μηνιαίων πακέτων, για 6 μήνες από την ενεργοποίησή του. Η πληρωμή γίνεται με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, κατά την ολοκλήρωση της online παραγγελίας της SIM κάρτας σου.  
 
23.    Ποια είναι τα έγγραφα ταυτοποίησης που μπορώ να χρησιμοποιήσω για το καρτοκινητό μου; 
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα παρακάτω έγγραφα ταυτοποίησης: 
1.    Ταυτότητα Αστυνομική  
2.    Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Αλλοδαπού (Κωνσταντινούπολη, Ίμβρος, Τένεδος)  
3.    Ταυτότητα Υπηρεσιακή  
4.    Φωτοτυπία Άδειας Παραμονής στην Ελλάδα  
5.    Ταυτότητα Ευρωπαϊκή  
6.    Βεβαίωση κατάθεσης άδειας διαμονής  
7.    Ταυτότητα Σωμάτων Ασφαλείας  
8.    Ειδικό Δελτίο Αιτούντος Άσυλο Αλλοδαπού (Δελτίο Αιτούντος Διεθνούς Προστασίας)  
9.    Ταυτότητα Διπλωματική  
10.    Άδεια Διαμονής για Ανθρωπιστικούς Λόγους  
11.    Διαβατήριο  
12.    Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Αλλοδαπού Φυγάδα  
13.    Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς  
14.    Ειδικό Δελτίο Υπό Ανοχή Διαμονής Αλλοδαπού που δεν έχει αναγνωρισθεί ως Πρόσφυγας  
15.    Ταυτότητα Πολιτικού Πρόσφυγα  
16.    Πιστοποιητικό μη Απέλασης Αλλοδαπού που Έχει Υποβάλλει Αίτηση για Πολιτογράφηση  
17.    Αποδεικτικό εργαζόμενου στο ΝΑΤΟ  
18.    Ειδικό Ταξιδιωτικό Έγγραφο (T.DV) για Πρόσφυγες, Ανιθαγενείς 


Με βάση το νομοθετικό πλαίσιο, το ψηφιακό δελτίο ταυτότητας του gov.gr wallet δεν μπορεί, προς το παρόν, να χρησιμοποιηθεί για εξ’ αποστάσεως έλεγχο στοιχείων/ ταυτοποίηση κατόχου τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης (π.χ. μέσω app/ web portal). Το ψηφιακό δελτίο ταυτότητας του gov.gr wallet ισχύει μόνο για έλεγχο στοιχείων/ ταυτοποίηση που πραγματοποιείται από εκπρόσωπο του παρόχου ηλεκτρονικών επικοινωνιών με τη φυσική παρουσία του κατόχου της σύνδεσης (π.χ. σε κατάστημα του παρόχου).