FAQS Frog SIM Card

 

Έχω ήδη FROG, μπορώ να επωφεληθώ της προσφοράς; 

Η προσφορά ισχύει μόνο για τις νέες συνδέσεις. Αν θες να επωφεληθείς της προσφοράς  πρέπει να παραγγείλεις νέο πακέτο σύνδεσης. 

 

Τι θα έχω με την προσφορά; 

Με την ενεργοποίηση του νέου πακέτου σύνδεσης θα έχεις την δυνατότητα να αγοράσεις για τους 3 πρώτους μήνες και με κόστος μόλις 10€: 

- 25GB 

- 200΄ προς Εθνικούς προορισμούς 

- 400’ προς Frog  

για 1 μήνα. 

 

Μετά τη λήξη της προσφοράς τι θα έχω; 

Κάθε φορά που θα ανανεώνεις το υπόλοιπό σου για τους πρώτους 12 μήνες, θα λαμβάνεις δωρεάν 120’ προς όλους τους εθνικούς προορισμούς. Επιπλέον στην 1η ανανέωση κάθε μήνα θα έχεις  δωρεάν 1.200’ προς Frog & 1GB. 

Επειδή όμως στο FROG  οι προσφορές και τα δώρα δεν σταματούν ποτέ, μπες στο frog για να δεις όλα τα πακέτα και τις διαθέσιμες προσφορές.  

 

Πότε θα παραλάβω το πακέτο/ κάρτα σύνδεσης;  

Θα τη παραλάβεις εντός 4 – 5 εργάσιμων ημερών από τη παραγγελία. 

 

Θα επικοινωνήσει η COSMOTE μαζί μου μετά τη παραγγελία; 

Ναι, εντός μίας εργάσιμης ημέρας από τη παραγγελία, θα επικοινωνήσει μαζί σου, στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχεις δηλώσει, ένας εκπρόσωπος της Εξυπηρέτησης Πελατών της COSMOTE και θα σου ζητήσει να αποστείλεις μέσω mail τη ταυτότητά σου στη διεύθυνση e-aftersales@cosmote.gr, καθώς και ότι άλλο στοιχείο χρειάζεται προκειμένου να ολοκληρωθεί η παραγγελία  σου.  

 

Θα χρεωθώ έξοδα αποστολής;  

Η αποστολή είναι δωρεάν. Θα πληρώσεις μόνο την αξία της κάρτας ανανέωσης που έχεις παραγγείλει μαζί με το πακέτο σύνδεσης. 

 

Πως θα πληρώσω τη κάρτα ανανέωσης; 

Πληρωμή της κάρτας ανανέωσης γίνεται με αντικαταβολή στο courier, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με μετρητά, είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, αφού ο courier θα έχει μαζί του POS. 

 

Με ποια εταιρεία θα έρθει η παραγγελία μου; 

Η παραγγελία σου θα έρθει με ELTA Courier 

 

Την παραγγελία πρέπει να τη παραλάβω εγώ ή μπορεί να το κάνει και κάποιος άλλος; 

Την παραγγελία πρέπει να την παραλάβεις εσύ. Εναλλακτικά μπορεί να την παραλάβει και κάποιος άλλος, αλλά θα πρέπει να έχει επικυρωμένη εξουσιοδότηση από τον κάτοχο και φωτοτυπία της ταυτότητας του.  

 

Αν ο courier δε με βρει στο σπίτι τι πρέπει να κάνω; 

Θα έχει αφήσει ειδοποιητήριο από ποιο υποκατάστημα μπορείς να παραλάβεις τη παραγγελία σου. 

 

Όταν παραλάβω το πακέτο/ κάρτα σύνδεσης, θα χρειαστεί να υπογράψω κάποια έγγραφα;  

Ναι θα υπογράψεις τη σύμβαση καρτοκινητής την οποία θα παραδόσεις στο courier. 

 

Μπορούν τα στοιχεία που έχω δηλώσει να διαφέρουν από αυτά που θα εμφανίζονται στα δικαιολογητικά που θα επισυνάψω; 

 Όχι. Αν τα στοιχεία που εμφανίζονται στα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά διαφέρουν από αυτά της αρχικής αίτησης, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα. 

 

Μόλις παραλάβω τη κάρτα/ πακέτο σύνδεσης θα μπορώ να τη χρησιμοποιήσω αμέσως; 

Αν έχεις επιλέξει να πάρεις νέο αριθμό, θα μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις αμέσως. Αν έχεις έρθει με τον αριθμό σου, θα πρέπει πρώτα να αποσυνδεθείς από το προηγούμενο δίκτυο και μετά να βάλεις στο κινητό σου τη κάρτα SIM που θα παραλάβεις από το courier. 

 

Το κινητό μου δέχεται συγκεκριμένο τύπο κάρτας (nano sim, micro sim κτλ). Τι πρέπει να κάνω για να παραλάβω συμβατή κάρτα sim με το κινητό μου; 
Η κάρτα sim που θα παραλάβεις θα είναι 3 σε 1, δηλαδή συμβατή για όλα τα κινητά. Ανάλογα τι κάρτα sim δέχεται το κινητό σου, αφαιρείς από το στέλεχος την αντίστοιχη κάρτα και την τοποθετείς στην συσκευή σου. 

 

Πόσα πακέτα σύνδεσης μπορώ να παραγγείλω; 

Μπορείς μόνο να παραγγείλεις μόνο ένα πακέτο σύνδεσης κάθε φορά. Αν θες περισσότερα από ένα θα πρέπει να επαναλάβεις τη διαδικασία συμπλήρωσης της φόρμας. 

Προσοχή! Δε θα πρέπει να έχεις περισσότερες από 20 συνδέσεις καρτοκινητής στο όνομά σου σε όλες τις εταιρείες κινητής στην Ελλάδα.  

 

Μπορώ να πάρω νέο αριθμό αν είμαι κάτω των 18 ετών; 

 Όχι. Βάσει της νομοθεσίας για να κάνεις  μία νέα σύνδεση στο όνομά σου πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών.  

 

Μπορώ να κάνω σύνδεση FROG κρατώντας το ίδιο νούμερο που έχω τώρα; 
Ναι μπορείς! Όταν σε καλέσουμε για να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σου, πες μας ότι θες να κρατήσεις το νούμερο σου και θα αναλάβουμε εμείς! Προσοχή, το νούμερο πρέπει να είναι στο όνομα σου προκειμένου να μπορέσεις να κάνεις αίτηση φορητότητας αλλιώς αυτή θα απορριφθεί από την Εθνική Βάση Δεδομένων Αναφοράς Φορητότητας (ΕΒΔΑΦ).